04 ЛИС 2022
Освітяни Львівщини обговорили попередні результати та поділилися планами щодо реалізації проєкту «Moodle – це про100!». Відповідну нараду провели з керівниками шкіл, які беруть участь у проєкті.
Участь у онлайн-нараді зі сторони департаменту освіти і науки взяли: директор Олег Паска, заступниця директора Ольга Котовська, Мирон Пацай та керівниця проєкту «Moodle – це про100!», директорка Центру інноваційних освітніх технологій НУ «Львівська політехніка» Маргарита Носкова.
Маргарита Носкова наголосила, що Moodle – це освітнє середовище, яке дозволяє організувати якісне навчання не тільки в дистанційному форматі, але й у змішаному та очному форматах:
«Moodle – це про100» — це не тільки проєкт для тих, хто зараз змушений вчитися віддалено. Це майбутнє єдине освітнє середовище».
На нараді поділилися попередніми результатами реалізації проєкту у 2021-2022 роках. За цей час договори на навчання в проєкті уклали 170 шкіл та 46 закладів професійної (професійно-технічної) та передфахової освіти. Загалом участь у проєкті взяли 2524 освітянина.
Мирон Пацай розповів присутнім про ситуацію з розгортанням платформи в навчальних закладах області. Станом на сьогодні 12% учасників проєкту вже повністю перейшли на роботу з платформою, решта закладів працюють над розгортанням та впровадженням.
Директор департаменту освіти і науки Олег Паска наголосив на тому, що освітяни, які отримали техніку в рамках донорської допомоги, найближчим часом пройдуть навчання з підвищення кваліфікації в сфері цифрової освіти. Він також повідомив присутніх, що у 2023 році планується долучити до проєкту ще 200 закладів освіти, а загалом впродовж найближчих років — перевести до 70% закладів освіти області на платформу Moodle. Зазначимо, що кошти на реалізацію проєкту виділяються з обласного бюджету.
У ході наради директорка Ременівської ЗОШ Наталія Романів та адміністраторка проєкту в закладі Софія Бунь поділилися власним досвідом впровадження системи в школі. Попри складнощі, які виникали на початках, зараз заклад цілком задоволений платформою і повністю відмовився від усіх інших навчальних платформ та месенджерів.
«Я впевнений у тому, що Львівщина зможе показати, що цифрова освіта – це серйозний інструмент для розвитку освіти та контролю за якістю навчального процесу», — підсумував Олег Паска.