15 КВІ 2024
11 квітня на базі КЗ ЛОР «Самбірська спеціальна школа «Берегиня» відбувся семінар, участь в якому взяли понад 30 представників спеціальних освітніх закладів, представники департаменту освіти та науки Львівської ОВА, управління майном спільної власності Львівської обласної ради, інклюзивного центру м.Самбора.
Тема семінару – «Формування національної свідомості на уроках та в позаурочний час в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку».
У спеціальній школі «Берегиня» навчається 115 учнів.
У вступному слові директор школи Любов Дутка подякувала обласній владі, інклюзивному центру м. Самбора та меценатам за допомогу і підтримку, а також велика вдячність ЗСУ за можливість працювати.
Головний спеціаліст департаменту освіти та науки ЛОВА Леся Солтис зауважила, що нині особлива увага привернута до виховання патріотизму та формування духовних цінностей в дітей.
Освітній процес у спеціальній школі «Берегиня» поставлено на якісно високий рівень. Зміни в освітньому закладі очевидні, що не може не тішити.
Присутні відвідали загальношкільний захід «Обереги мої українські, ви прийшли з давнини в майбуття…», участь в якому взяли і учні, і педагоги. Вишукані декорації, тематичні пісні, танок з рушниками, сценки...
Родзинкою заходів стало відкриття кімнати-музею із чудовою назвою «Скриня Пам’яті». Її презентувала директор закладу. Десятки експонатів ХІХ-ХХ ст. поповнили його. Є тут і образи, і Святе Письмо, яке разом із власницею повернулися з Сибіру; «Кобзар», вишиті рушники та подушки, лляний вишитий одяг, меблі, ужиткові атрибути, які були на господарці в кожного файного ґазди…
Гості відвідали уроки та заняття, із зацікавленням слухали доповідь-презентацію «Національно-патріотичне виховання у контексті сучасних викликів» (заступник директора з навчально-виховної роботи Віра Поливка). Пізнавальним був майстер-клас із виготовлення солом’яного оберегу «Янгол-охоронець».
Підсумовуючи дійство у режимі «відкритого мікрофону», присутні відзначили креативність дирекції та колективу в організації семінару, використанні інноваційних форм в освітньому процесі. У школі на високому рівні також методична, корекційно-розвиткова, виховна та гурткова робота.