04 ЧЕР 2025
Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив результати третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти (ЗЗМЯПО-2024). Дослідження охоплює рівень читацької, математичної та природничо-наукової компетентностей випускників початкової школи, а також вплив кризових умов — зокрема повномасштабної війни — на освітні результати.
Звіт показує, що попри серйозні виклики, рівень математичної компетентності дещо зріс порівняно з 2021 роком, а в природничій галузі зафіксовано відносний гендерний баланс. Водночас читацька компетентність дітей у середньому знизилася порівняно з 2018 роком. Одним з найсуттєвіших чинників, що вплинули на результати учнів, став тип населеного пункту та доступ до стабільного навчального середовища.
Повний текст звіту - в додатку.
Результати дослідження допоможуть глибше зрозуміти потреби початкової освіти та окреслити пріоритети підтримки.
ПРИЄДНАНІ ФАЙЛИ | |
1 | ZZMYAPO_Osnovni-rezultaty.pdf |