Новини департаменту

Фахівці ІТ-сфери навчатимуть дітей реалізовувати власні проєкти

28 КВІ 2021

Image


ІТ-професіонали консультуватимуть та координуватимуть учнів щодо підготовки власних комп’ютерних продуктів. Для зацікавлених шкіл та учнів проводитимуть заходи, спрямовані, зокрема, на активізацію інноваційної діяльності школярів у напрямку новітніх комп’ютерних технологій.

Днями у департаменті освіти і науки ЛОДА було підписано тристоронній меморандум про співпрацю між департаментом, КЗ ЛОР «Львівський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді» та Академією СТАРТ_ІТ.

«Співпраця обіцяє бути цікавою, адже покликана розвивати наше позашкілля. Його однозначно потрібно підтримувати, тим паче коли йдеться про сучасні напрями навчання, роботу із технікою, ІТ-навики, комп’ютерну підготовку. Центр науково-технічної творчості уже розвиває робототехніку, така спільна робота доповнить та покращить навчання дітей», - акцентував під час підписання директор департаменту освіти і  науки Львівської ОДА Олег Паска.

Консолідація усіх зацікавлених сторін дозволить розробити нові напрями роботи з обдарованою молоддю в галузі ІТ-технологій задля інтеграції України до загальноєвропейського освітнього простору.

«Плануємо проводити майстер-класи, воркшопи, тренінги, де діти зможуть познайомитись із новими для себе сферами. На таких заняттях діти мають зробити свій маленький завершений продукт: програмування, фотошоп тощо. Вони зможуть побачити той чи інший процес зсередини і зрозуміти що їм подобається і що найбільше цікавить. Для викладачів також буде цікава ця співпраця, адже розглядаємо варіанти проведення майстер-класів для вчителів шкіл», - розповіла директор Академії СТАРТ_ІТ Олена Кобзєва.

Окрім того, у планах організовувати спільні проєкти, конкурси, фестивалі, літні табори для обдарованої учнівської молоді та залучати учнів до дослідницької діяльності в напрямах технічних, природничих та комп’ютерних наук.

Освіта, Львівщина, Департамент, портал

Інші інституції

Image Image Image Image Image Image Image Image Image