Новини відділів на місцях
Image

Львівський обласний Будинок учителя провів ZOOM-конференцію на тему «Спілкування з дітьми різного типу модальності»

22 ВЕР 2021

 

Львівський обласний Будинок учителя провів ZOOM-конференцію «Ефективне педагогічне спілкування» на тему «Спілкування з дітьми різного типу модальності» для вчителів початкових класів Львівщини. Вебінар вела педагог Чуквінська О. М.


Особливості спілкування педагогів з дітьми базуються на особливостях характеру кожного індивіда. Вислів про те, що всі люди різні, не просто фраза. Кожен з нас по-різному сприймає інформацію і реагує на неї. Але якщо реакція – це більше про визначення інтровертів та екстравертів, то в залежності від способу сприйняття ми ділимось на три основних типи мислення. Дуже важливо враховувати цей фактор, особливо педагогам у процесі виховання дитини.


Три типи людей – три способи мислення. Кожен з них кардинально відрізняється один від одного. Розбір детальної поведінки кожного типу було розглянуто на ZOOM-конференції.


Отже, усі типи людей діляться на:
-    аудіалів – це діти, які в процесі спілкування звертають максимум уваги  на мову. Їх цікавлять слова, але головним чином вони розуміють вас через інтонацію;
-    візуалів  –  це діти, які сприймають зовнішній світ через образи,
 фантазію, уяву. В цьому процесі основну роль відіграє зір. Вони відрізняються відмінною візуальною пам’яттю;
-    кінестетиків  -  це люди заручники почуттів та емоцій. Таких людей більшість. Для них дуже важливою є зовнішня ситуація.


Приклади поведінки на уроках та в позаурочний час різних модальних типів дітей було представлено на лекції.
Як працювати вчителям з класом, в якому зібрані діти різних типів сприйняття та поведінки? Приклади роботи вчителів з дітьми різних модальних типів було розглянуто на прикладах в педагогічному процесі.


ZOOM-конференцію організувала завідувач відділу Львівського обласного Будинку вчителя Ваврін Л. П.
 

Освіта, Львівщина, Департамент, портал

Інші інституції

Image Image Image Image Image Image Image Image Image