Для учнів Вищого професійного училища №29 м.Львова, які навчаються на модернізованій спеціальності «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення», облаштували два нових комп’ютерних кабінети на 32 робочих місця.
⠀
⠀
«Оновлення навчальних програм та підсилення матеріально-технічної бази – саме те, що зараз є одним із найголовніших аспектів розвитку освіти, особливо професійно-технічної, де значна увага має приділятись практичним навичкам. Такої результативності вдається досягати у співпраці з бізнесом. Тому ми активно працюємо над створенням наглядових рад при закладах, аби бізнес долучався до підготовки тих кадрів, яких потребуватимуть невдовзі, та задавав тональність розвитку закладів», - наголосив директор департаменту освіти і науки ЛОДА Олег Паска.
⠀
На парах учні вивчають основи програмування та створюють перші проєкти. До викладання залучають працівників львівських ІТ-компаній. Зокрема, вони викладають основи програмування та англійську мову за професійним спрямуванням.
⠀
«В межах Lviv IT Cluster Academy у нас з’явилися не тільки дві комп'ютерні лабораторії, а й модернізовані навчальні програми. Також завдяки департаменту освіти Львівської ОДА маємо тепер сучасний кабінет математики. Плануємо наступного року запустити ще STEM-лабораторії. Відтак у нашому училищі з’явиться цілий технологічний центр», - розповів директор ВПУ №29 Роман Стецький.
⠀
Основи програмування вивчає 28 учнів. Першу оновлену програму запустили у вересні.
⠀
«Маємо високі очікування до Lviv IT Cluster Academy. Сподіваємося, що цей проєкт зверне більше уваги профтех закладів саме на ІТ-напрямок. Студенти цієї модернізованої навчальної програми - уже переможці. Адже за три роки вони зможуть працювати в класних ІТ-компаніях, робити цікаві проєкти та отримувати гідну зарплату», - акцентував СЕО Львівського ІТ Кластеру Степан Веселовський.
⠀
Над реформуванням навчальної програми та освітнього процесу у ВПУ №29 працювала команда експертів Львівського IT Кластеру, IT-компаній та самого училища. Проєкт покликаний вирішити одну з найголовніших проблем: покращити статус випускника профтеху, збільшити кількість справді якісних спеціалістів та надати практичні знання, які дають можливість випускникам працювати одразу після закінчення програми.