Новини департаменту

Проєкт «Moоdle - це про100!» триватиме й цьогоріч

21 СІЧ 2022

Image

За підсумками минулого року в закладах освіти розгорнули 109 платформ у межах проєкту «Moоdle - це про100!». До участі в проєкті створення єдиного електронного середовища зголосились школи та заклади професійно-технічної освіти. Відтак платформа для дистанційного навчання запрацювала в усіх закладах, а навчання пройшли понад дві з половиною тисяч педагогів.

«Відповідно до Програми розвитку освіти проєкт реалізовуватиметься до 2025 року. Проаналізувавши те, як проєкт втілювався торік, зробимо висновки, посилимо сильні сторони та відкоригуємо слабкі. Уже в січні заклади, які бажають створити єдине електронне середовище, можуть розпочинати цей процес. Кожен відділ освіти має розуміти на якому рівні у них дистанційне навчання та оцінити свої перспективи. Для роботи платформи департамент закупив відповідні сервери, аби зберігати всю інформацію. Окрім того, методичними та інноваційними розробками вчителів будемо наповнювати цю платформу, щоб кожен міг ними користуватись», - розповів директор департаменту освіти і науки Львівської ОДА Олег Паска.

Цьогоріч до проєкту планують долучити ще сотню закладів освіти, а реалізацію проєкту розіб’ють на два потоки: для нових учасників та для тих, хто розпочав роботу над проєктом торік.

«Торік «Moоdle - це про100!» стартував трохи із запізненням. Тому розгортання платформи «посунулось» на серпень – грудень. Аби пришвидшити цей процес у цьому році, вже у січні розпочнемо укладання договорів, а в березні будемо навчати педагогів базових навиків. Розгортання платформи має відбутись у березні – червні, щоб усі заклади, які зголосились до проєкту, могли влітку «залити» все, що їм треба. Тому 2022-2023 навчальний рік має стати повноцінним Moоdle-роком», - наголосила директор Центру інноваційних освітніх технологій Навчально-наукового інституту права, психології та інноваційної освіти «Львівської політехніки» Маргарита Носкова.

В роботі на платформі Moоdle важливим чинником є навики вчителів, тому навчання – необхідна частина проєкту. Отож школи, які взяли участь у проєкті та пройшли навчання, відзначають позитиви платформи та закликають колег зупинити свій вибір саме на Moоdle.

«В час першої хвилі пандемії, коли паніка була нашим щоденним станом, ми зупинились на Classroom тільки тому, що Moоdle потребував серверного розміщення. Коли торік департамент вирішив підтримати Moоdle в закладах освіти, сумнівів не було, адже ця платформа краща, більш гнучка для роботи з організації віддаленого навчання, що дає можливість впорядкувати вчителю свої напрацювання, розмістити їх у хмарі та мати доступ цілодобово», - поділився враженнями керівник Бродівської гімназії імені Івана Труша Юрій Мельник.

Минулого року Львівська область також взяла участь у європейському проєкті SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the Use of Innovative Educational Technologies). Це платформа, що дозволяє здійснювати самоаналіз закладу освіти до цифрових трансформацій. Пройти анкетування змогли три десятки закладів Львівщини.

«Проєкт привернув увагу тим, що це онлайн-інструмент, який допоміг зрозуміти на якому етапі цифрового розвитку ми знаходимось. Звіт детальний, багато чого директори можуть почерпнути для аналізу. Також є рекомендації. Розробляючи нову стратегію розвитку закладу, ми взяли до уваги висновки цього анкетування. Позитивно те, що цей онлайн-інструмент не одноразовий, а буде використовуватись щорічно, аби вдосконалювати наше цифрове середовище. Навесні ми знову будемо проходити онлайн-опитування, тому бачитимемо динаміку і напрям руху», - розповіла директорка Жовтанецького опорного закладу Жанна Король.

Проєкт SELFIE дозволяє подивитись на школу очима керівника, вчителя чи учня і побачити як працює заклад зсередини.

За результатами минулорічного пілотування, представники Європейського фонду освіти (European Training Foundation) готові надати можливість пройти таке опитування і провести проєкт у всіх закладах освіти Львівщини. Це дасть змогу скласти картину реального стану впровадження цифрових технологій та зрозуміти як змінюється наша освіта, в чому сила та слабкість освітніх закладів області.

Світлина обкладинки зі сайту pro100.lpnu.ua.

Освіта, Львівщина, Департамент, портал

Інші інституції

Image Image Image Image Image Image Image Image Image