Новини відділів на місцях
Image

Про «Ефективне педагогічне спілкування» у Львівському обласному Будинку вчителя

14 ЛЮТ 2022

Львівський обласний Будинок вчителя провів ZOOM-конференцію «Ефективне педагогічне спілкування» на тему «Види педагогічного спілкування» для вчителів початкових класів Львівщини.
 
Професійне педагогічне спілкування – комунікативна взаємодія педагога з учнями, батьками, колегами, спрямована на встановлення сприятливого психологічного клімату, оптимізацію діяльності і стосунків.
Залежно від того, реалізовано принцип суб'єкт-субєктної чи субєкт-обєктної взаємодії, спілкування постає як функціонально-рольове або особистісно-орієнтоване.
Функціонально-рольове спілкування вчителя – суто ділове, стандартизоване, обмежене вимогами рольової позиції. Головна мета такого спілкування – забезпечення виконання певних дій. При цьому особисте ставлення педагога й учня не враховується.
Особистісно-орієнтоване спілкування вчителя передбачає виконання нормативно заданих функцій з виявом особистого ставлення, почуттів. Головна мета впливу – розвиток учнів. Особисто-орієнтоване спілкування – складна психологічна взаємодія. Як видно з досвіду роботи, вчитель, який організовує стосунки з учнями таким чином, спрямований не стільки на виконання нових завдань, скільки на розвиток учнів за допомогою дій та форм роботи.
 
Під час вебінару було визначено психологічний портрет особистісно-орієнтованого вчителя, а саме: він повинен бути відкритим і доступним для кожного учня, демонструвати дітям цілковиту до них довіру, не принижувати їхньої гідності, цікавитись їхнім життям та проблемами, бути справедливим, надавати учням реальну допомогу тощо.
Як бачимо, найголовніше у вчителя – потенціал його цінностей, чи є в нього спрямованість на людину, здатність поважати іншого, любити.
 
ZOOM-конференцію організувала завідувач відділу Львівського обласного Будинку вчителя Ваврін Л. П. Вебінар вела педагог Чуквінська О. М.

Освіта, Львівщина, Департамент, портал

Інші інституції

Image Image Image Image Image Image Image Image Image