01 ЛИП 2022
«Забезпечення наступності у впровадженні особистісно-орієнтованої моделі змісту освіти передбачено Базовим компонентом дошкільної освіти та Державним стандартом початкової освіти» — тема обласного семінару, який відбувся 30 червня 2022 року з метою реалізації Програми розвитку освіти Львівської області на 2021- 2025 роки (напрям «дошкілля») у закладі дошкільної освіти (ЗДО) №135 м.Львова.
Тенденції розвитку дошкільної та початкової освіти в умовах реформування загальної середньої освіти на засадах Концепції Нової української школи мають багато спільного. В оновленому Базовому компоненті дошкільної освіти та Державному стандарті початкової освіти визначається пріоритетність підходів до розв’язання основних завдань дошкільної та початкової освіти. Організація освітнього процесу на принципах наступності та перспективності забезпечує всебічний гармонійний розвиток самодостатньої, ініціативної, компетентної особистості на перших суміжних ланках системи безперервної освіти впродовж життя.
Ольга Банах, старший викладач КП КЗ ЛОР «ЛОІППО», національний тренер та супервізор НУШ, та Любов Зеленко, головний спеціаліст департаменту освіти і науки ЛОВА, акцентували увагу учасників семінару щодо проблеми використання візуалізації для творення демократичного освітнього середовища в закладі дошкільної освіти та забезпечення наступності із початковою ланкою освіти. Учасники практично познайомилися з методикою проведення ранкових зустрічей у дошкільних групах ЗДО №135 м.Львова, з формами проведення заходів із батьками вихованців дитсадка (у виступі директора ЗДО №135 Тузяк Г.Я. «Партнерська взаємодія з батьками на етапі переходу з дошкілля до школи») та груповими методами організації освітнього процесу з дітьми дошкільного віку.
Організація освітнього процесу на принципах наступності та перспективності забезпечує всебічний гармонійний розвиток самодостатньої, ініціативної, компетентної особистості дитини на перших суміжних ланках системи безперервної освіти впродовж життя. Цей проєкт буде продовжуватися впродовж чотирьох років із залученням нових закладів дошкільної освіти Львівщини, педколективи яких виявлять бажання працювати над даною проблематикою.
У семінарі брали участь педагоги 15 закладів дошкільної освіти області.